2013. december 16., hétfő

Szünet.

                                             Kedves olvasóim!
Sziasztok! Lehajtott fejjel, s könnyekkel küszködve írom ezt a pár sort. Borzalmas. Lehetetlen ez számomra, mivel még őszkor, mikor megalakult a blog, olyan nagy szeretettel írtam a részeket, amit úgy érzek, hogy mostanában ezt nem tudom megvalósítani. Ezért van ez, ez a szünet. Elmondhatatlan, mert több mint 2 hónap kihagyásával írom most ezeket a sorokat. De akkor is megszeretném köszönni azt a tömérdeknyi támogatást, s szeretetet amit adtatok nekem; egy "írónak" erre van szüksége, a bátorításra. De viszont... Nem tudom, hogy láttátok-e, de valaki mindig dislikeolja a részeket, ezért mostantól ez a gomb is lekerül, végleg. A blog addig is átfog esni néhány design átalakításon, hisz két hónapja nem volt új... Úristen. Szánalmasnak érzem magamat, hisz sose szüneteltettem egy blogomat se, hanem máris kitöröltem. De ennél a blognál éreztem azt, hogy igenis ez jó, nem sablon  sztori.  Amit, nagyon remélem, hogy ti is így gondoljátok, így szünetel a blog. Valamikor újra fog indulni, nem tudom, hogy mikor de újra fogom indítani,
                                                                         Sok szeretettel Klaudia B. írótok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése